søndag den 16. september 2012

Krea-hygge weekend..

En weekend fyldt med krea-hygge, kan man ønske sig mere??? Det har været en utrolig dejlig weekend med nogle skønne piger. Der blev strikket, knyttet, gået hyggelige tur og spist dejlig gulerodskage og drukket skøn kaffe. 






Jeg er blevet færdig med endnu en halskæde. Den blev rigtig fin og bestemt ikke den sidste af slagsen. Denne er knyttet i sort velour bånd, hvilket gør at den bliver firkantet. 



Her er den trøje jeg har strikket på det seneste stykke tid. Det bliver en kort sag, men egentlig rigtig fin. Jeg mangler nu kun ærmerne og glæder mig til at vise jer det helt færdige resultat :) 


Jeg gik her i weekenden i gang med min første bestilling. Jeg ved ikke om i kan huske denne varme sag, den er jeg gået i gang med at strikke til en af mine veninder. Hun har valgt en mørk grøn farve, virkelig flot farve og jeg glæder mig virkelig til at se hvordan den kommer til at se ud i denne farve.  

:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar